Price List

Wednesday, May 22, 2013

Pengenalan.



Dengan Nama Allah,

Assalamua'alaikum..

Alhamdulillah, pertamanya saya niatkan langkah untuk menjadi konsultan@pengedar Shaklee ini sebagai salah satu cara saya mendekatkan diri kepada Allah, insyaAllah.


Saya Intan, your Registered Shaklee Independent Distributor [ID No : 924249] - pengedar sah Shaklee anda terutamanya bagi sekitar Serdang & Negeri Sembilan, bagi yang berada jauh tak terpandang mata pun masih boleh membuat pesanan (akan dihantar terus ke rumah anda) & menerima konsultansi percuma, insyaAllah.

Shaklee adalah suplemen yang telah melalui 80,000 ujian kualiti dalam setahun bagi memastikan keberkesanan & ketulenannya serta lebih daripada 350 ujian dijalankan ke atas setiap ramuan baru untuk mengesan pencemaran berbahaya.


Shaklee juga adalah produk mesra alam yang mendapat status halal, berkualiti serta menawarkan harga mampu milik bagi setiap orang.




***

Bagaimana & mengapa saya bermula? 
Tentunya kerana saya telah mencuba sendiri suplemen Shaklee & kerana saya jatuh cinta, maka saya ingin kongsikan kebaikannya dengan anda semua supaya anda semua tahu & merasai sendiri kesan positif setelah mengambil suplemen ini, dengan izin Allah.

Sebelum ini, saya sendiri tercari-cari suplemen yang boleh saya percayai status halalnya, kualitinya serta tentunya sebagai seorang yang masih berstatus pelajar, saya mahukan suplemen yang harganya mampu dimiliki serta tidak membebankan saya. 





Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee adalah suplemen Shaklee yang pertama saya pesan & cuba. Alhamdulillah, saya amat sukakannya! ESP saya gunakan sebagai meal replacement sebab kehidupan sebagai pelajar yang mempunyai jadual harian yang tidak menentu menyebabkan saya selalu skip masa makan, terutamanya breakfast & lunch. InsyaAllah, saya akan tuliskan review penuh tentang testimoni saya dalam post yang akan datang.

Harapnya pengenalan ini menyebabkan anda teruja untuk mengenali Shaklee dengan lebih dalam serta tidak sabar-sabar mahu mencubanya.

Ok, here's the detail. 
Untuk pesanan, informasi & konsultansi percuma, janganlah berasa segan.... insyaAllah saya boleh dihubungi melalui; 
Contact no : 013-3215395 (Intan) 
email : nurulintansd@gmail.com 
Website: shaklee1209@blogspot.com

Ataupun bagi saudari-saudari & muslimat yang berada di sekitar UPM Serdang & Negeri Sembilan, anda dialu-alukan untuk SMS/Call saya jika berminat, insyaAllah temujanji boleh diaturkan.

Izinkan saya membantu anda, insyaAllah. :)
Mudah-mudahan Allah permudahkan & redha. 


No comments:

Post a Comment