Price List

Thursday, July 18, 2013

Detoks Toksin Hati Dengan DTX-Complex

Bismillah,


PRODUCT KNOWLEDGE - DTX COMPLEX

[9 PERKARA, BILA HATI BERBICARA]

Izinkan saya memberi tahu anda sebanyak mana saya menyayangi anda:

1. Saya menyimpan zat besi, vitamin & mineral lain untuk keperluan anda. Tanpa saya, anda tidak mempunyai kekuatan untuk hidup!

2. Saya menghasilkan hempedu bagi membantu mencernakan makanan anda. Tanpa saya, makanan akan bazir, nutrisi tidak dapat diserap oleh badan.

3. Saya menyah toksin semua bahan kimia berbahaya yang anda beri saya – termasuk alkohol, bir, wain & ubat-ubatan. Tanpa saya, “tabiat buruk” anda akan membunuh anda.

4. Saya menyimpan tenaga seperti bateri. Dengan menyimpan stok gula (karbohidrat, glukos & lemak) sehingga anda perlukannya. Tanpa saya, paras glukosa anda boleh jatuh mendadak & boleh menyebabkan anda koma.

5. Saya menghasilkan darah untuk sistem badan anda berfungsi. Tanpa saya, badan anda tidak boleh berfungsi!

6. Saya menghasilkan protein baru untuk keperluan badan anda supaya kekal sihat & membesar. Tanpa saya anda tidak boleh membesar dengan sempurna.

7. Saya mengeluarkan racun dari udara, ekzos asap & bahan kimia yang anda bernafas. Tanpa saya anda akan keracunan akibat pencemaran!

8. Saya mencipta faktor pembekuan yang bantu memberhentikan pendarahan. Tanpa saya, pendarahan tidak dapat dihentikan.

9. Saya bantu anda melawan jangkitan terhadap kuman berbahaya. Tanpa saya, anda akan menghidapi pelbagai jenis jangkitan

Sekarang anda tahu betapa saya mengambil berat tentang anda.
Jadi, layanilah saya dengan memberi khasiat dan penjagaan yang sihat.

---------------

APA YANG PERLU ANDA LAKUKAN UNTUK MENJAGA KESIHATAN HATI ANDA SECARA BIOLOGI?
“Memberi hati anda khasiat dan penjagaan yang diperlukan ”
• Berasa lebih sihat dan segar.
• Menggalakan fungsi hati yang sihat.
• Memulihkan tenaga.
• Menggalakkan kulit yang sihat

FUNGSI DTX Complex
> Melindungi sel hati
> Merangsang pembaikan dan regenarasi sel hati
> Mengekalkan pengaliran hempedu yang normal
> Membantu mengeluarkan toksik daripada badan
> Mengandungi herba-herba seperti Milk Thistle, Kunyit, Artichoke yang penting untuk membaikpulih sel hati.

Sayangilah hati anda !!!
credit : Dr Malinda

-------

JOM, BANTU HATI KITA UNTUK DETOKS SEGALA TOKSIN!

PM/SMS saya untuk order, info lanjut & konsultansi percuma!
InsyaAllah saya sedia membantu anda.

Perunding Vitamin Anda,
Intan (Shaklee ID: 924249)
SMS : 013-3215395
email: nurulintansd@gmail.com
blog : shaklee1209@blogspot.com


'LIKE' FANPAGE SAYA UNTUK LATEST UPDATES! : https://www.facebook.com/shaklee1209?ref=hl


No comments:

Post a Comment